1

Beursreportage

Beurzen zijn voor veel bedrijven het hoogtepunt van het jaar. Je presenteert er nieuwe producten, legt er contacten en boost je sales. Uiteraard wil je dan zoveel mogelijk bezoekers aantrekken. Met een beursreportage vertel je het verhaal van je producten of diensten alsof de kijker in real life op de beurs zou staan.

De ultieme troef van deze video is dat Sixshooter hem zo snel mogelijk tijdens de beursperiode afwerkt. Plaats hem op sociale media en creëer in geen tijd nieuwswaarde. Extra interessant is dat de video ook waardevol blijft na de beurs. Potentiële klanten die niet aanwezig waren, krijgen via dezelfde video alle essentiële informatie over je producten. Plaats ‘m in een mailing en overtuig je prospects vanop afstand.

Beursreportage

Beursreportage die werd uitgestuurd naar de klanten na de beurs en ook werd ingezet op social media
Dynamische montage, full of adrenaline
Sfeerverslag vanop de beursstand

Ontdek wat een beursreportage
voor jouw business kan doen.

Maximum uit video halen?

Stel: je wilt een beursreportage

Je huurt een cameraman in en laat hem beelden schieten. Klaar. Maar waarom zou je daar stoppen? Sixshooter gaat verder.

Wij filmen een video die tijdens het event zelf online komt. Een beknopte versie van je beursstand, die jouw boodschap helder en aantrekkelijk weergeeft. Zo krijgen klanten een voorproefje van wat ze zullen ontdekken en worden ze getriggerd tot een bezoek. Om alles uit het moment te halen, filmen we ook enkele productvideo’s of portretten.

Het resultaat?

Doordachte content met een maximale marketingwaarde.

Of met andere woorden: een reeks visuele visitekaartjes die leads omzetten in prospects zoals deze video's voor Aluvision vanop de ISE beurs.

Voorbeeldcase:
Aluvision ISE